"Du är så vacker"

"jag måste bara säga det"

det är rätt konstigt hur det kan vara.
människor har verkligen så helt olika smak.
det måste vara någon väldigt smart som gjort att det blivit så.

det känns ju som om man vet ungefär hur en människa tycker och tänker men det finns alltid nån som är tvärtemot, och tur är väl det. Nu väntar jag bara på att rätt kön ska gripa in och han kanske kan va nåt år yngre (eller ja, typ 25 år helst)
men jag vill bara tacka (även om du inte kommer läsa, bara iaf, och för att det finns så fina människor) för det "lilla", ger mig så mycket, och det fick mig att inse att det kan finnas nån därute, det finns en chans och det fick mig att må bättre.
tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0