I miss you

idag har jag inte haft nå feber alls, så jag hoppas det var nå snabbsjuka jag åkte på, fast är ju fortfarande lika förkyld iofs om inte värre, men har kunnat göra lite saker idag åtminstone, till och med kört till söderhamn, och ett par skor fick jag med mig hem också. ett par röda minsann, kul med lite färg!

just nu är det reklam i pearl harbor som jag kollar på, men jag tror reklamen börjar lida mot sitt slut och därför också detta inlägg.


det är så mycket jag vill säga men det är för lite som kommer ut,
och det är så mycket som jag känner men jag stänger allt inne tillslut.
det är för lite som jag gör och för lite jag förstår,
och oftast vet jag inte varför jag mår som jag mår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0