man glömmer att man trivs med livet ibland

om jag tänker efter är ju det förfärligt! livet är som det är, men tänk att inte leva? :S 

vissa dagar är ju så värdelösa, men då har man ju inget annat att göra än att stå ut med sig själv heller så.
jag är inte i närheten av att vara världens snällaste, ännu mindre i närheten av att vara världens snyggaste, men jag har nånting.
jag tror att jag nu (så pass gammal som jag nu börjar bli, hur hemskt det än känns) får försöka inse att jag inte kan förändra så mkt.
just deal with it girl! det här är jag och så är det.
jag kan ju inte bara vara bättre än vad jag är, jag är ju jag och hur tusan ändrar man på det? det går ju inte. Eller ja, litegrann kan man väl ändras iofs, och då ska jag göra det, till det bättre såklart.

Meet the new me.
Den mer positiva Johanna (jag säger inte att jag inte ibland kanske kommer in i gamla (dåliga)vanor för det kanske blir svårt och blir det så blir det) men nu tänker jag positivt iaf, även fast jag sitter här nu efter en tv-kväll med lite flöt och fyra dagar otvättat regnäckelhår, det händer inte så ofta.

och nu tänker jag såhär:
såhär ser jag ut, det här är jag, deal with it! let's get downstairs and take another cookie and see some sex and the city! yeeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0