ner som en pannkaka

yes, feber och hela köret. huvudvärk (jag har aldrig huvudvärk för bövelen) rivjärn i halsen, snoret har involverat min näsa lika snabbt som world trade center låg i bitar och hostan gör mig helt galen(!!!)

jag såg inte framemot en skoldag med att renovera gitarrer, men hade mkt hellre vart där och gjort det än att ligga hemma och vara sjuk för det hatar jag nog ungefär mest av allt! inte nog med det, alla tror att man skolkat också, hejåhå! de borde veta bättre att jag inte är sån, men men. det var tydligen många borta så det kanske var svårt att tro nåt annat, men jag är iaf sjuk (jag har inte ens samvete nog att ljuga om det)

fick iaf nån superkur av mamma så förhoppningsvis är jag på benen lagom till nästa skolveckan, wiho! :) (men det ser jag nästan framemot bara för det)

trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0