skogsmulle

skogsvandringen blev riktigt jobbig, det var inte direkt den kortaste väg de hade hittat.

"musikidrottsdag", vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig av den, men den innehöll en liten (inte så liten heller faktiskt) orienteringstipsrunda iaf, och det var det enda, men det var skojigt :) och mitt lag borde vinna (en självklarhet), resultat redovisas imorgon.

maten var hur god som helst också, och så fick vi bjuda på lite "naturmusik" och dans.

endast några få droppar regn föll på oss också.
tycker verkligen om när dagar blir helt annorlunda än man tänkt, det blev ju ändå väldigt lyckat måste jag säga! men nu är jag helt utslagen minsann.

"du är ju tränad johanna, så du skulle väl kunna gå den här slingan nu igen!?"
"eh, aa, jo precis"

kanske inte riktigt kände för det då och inte direkt nu heller. det där med tränad vettetusan.
rogga har höga tankar om mig iaf!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha! Aldrig i hela livet att jag skulle gå det där igen! xD

2008-08-26 @ 16:57:14
Postat av: Johanna

Nej samma här, det kunde rogga bara glömma!! :)

2008-08-26 @ 18:58:42
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0