sometimes silence can seem so loud

istället för att jag nu ska skriva om att jag börjar bli på dåligt humör ska jag dela med mig av dagens glädjeelement (som nu är gårdagens, men det gick inte att skriva igår :P) istället! (även om det är mest glädje för mig, men mamma verkade lite glad iaf och bjöd på gott fika :D)

teoriprovet avklarat. aldrig varit så nervös tror jag, och vet inte om jag känt sån lättnad heller, men det var ruskigt skönt! kändes som nu eller aldrig och det blev nu, så det var hur härligt som helst!

nu längtar jag tills imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Tove

det var så BRAAA att du klarade det! :)

och jag längtar också tills imorgon! som ett litet barn! jaaaaa :D

2008-08-16 @ 00:43:41
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: johanna

Tove: känns väldigt bra :D haha ja jag med! nu måste jag sova så det blir imorgon :)

2008-08-16 @ 01:08:07
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0