lucia är här!

tovebild

linn,tove,johanna

nu ska förhoppningsvis internet funka bra igen.
jag har haft ganska mycket att göra den här veckan så på ett sätt har det varit bra att det inte funkat, men nu är veckan över så nu är jag väldigt glad över att det förhoppningsvis är fit for fight igen.

en slapp fredag idag.
lucia först på morgonen (sorgligt med kanske mitt sista luciatåg), sen ensemble där det verkligen inte var nå drag, sen slutade vi tydligen. men jag, tove, linn och björn hade luciamys i caffan.
och tji fick jag, med magont, men det vare värt, för den julmusten satt himla bra!

sen råkade jag sova mellan ca fyra och sex så jag är rätt pigg nu, men ska väl sova ändå.
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0