here are my hand for you to hold


nyss tänkte jag att jag skulle lägga upp mitt skolkort här men nääää.
jag hann hejda mig.
varför blir man aldrig bra på skolkort?
skolkatalogen är i färg detta år också (emocut), usch!
mamma var nyss in och försökte vara snäll också:
-ser ut som att du snart ska börja skratta jättemycket, vare en rolig karl som knäppte eller?
-nej, det var en tjej
-jahaa!
= jag ser minsann hur dubbelhakan tittar fram lite där. vad gör du med ansiktet? hade du ont i magen eller? du flinar så mycket, du ser ju helt crazy ut!

men jag glädjer mig med att det nog inte blivit finare om jag hade sett surig ut.

Kommentarer
Postat av: Tove

bananen var det bezta! jag har inte fått mat än (!!!!) så jag är hungrig och oglad, men snart så, det är ju bonde söker fru också :D

2008-11-05 @ 18:20:24
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Anonym

LÄS: www.mramin.blogg.se

2008-11-05 @ 18:27:43
Postat av: Erica Klingh

Är skolkatalogen i FÄRG?! ;O

2008-11-15 @ 13:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0