I just wanna thank you all


nu sitter jag här som en fryst kyckling. det är äckligt kallt och jättemörkt.
man kanske skulle ta sig ett qi gong-pass eller så, ehe.
väldigt meningsfull dag idag. jag fick veta att jag är en yin-människa minsann.
jag är definitivt en yin-människa nu i alla fall. jag bara väntar på att yang ska komma!
men jag får tyvärr vänta ett bra tag på det.
hare gött! träna mycket! ciao! // Qi gong-experten.

dagens äckel: jag med mitt feta hår. jobbigt att gömma sig.
dagens fining: lars-ove :] / att vi fick sluta 4 istället för 5, wihooo! god bless you!


ps. jag känner för att tacka nån. jag har läst en ganska tänkvärd bok faktiskt.
men jag vet inte om jag ska tacka nån speciell eller så, så jag tackar alla! tack! ds.

ps 2. "Thank You" är förövrigt en bra låt (av min pojkvän. Salem heter han) ds 2.


Kommentarer
Postat av: mh

fin bild på nåt sätt..

2008-11-20 @ 16:42:28
URL: http://hellemarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0