"Vår galna julafton!"

KajsaKF

Det såg ut till att bli den sötaste julafton vi hade haft på länge. Plötsligt ringde det på dörren och min pappa öppnade och utanför stod Kajsa. Jag kände hur lillfingret skakade och mina händer blev blöta av regn. I just den stunden önskade jag att jag hade varit på andra sidan jordklotet i Sverige. "Så roligt ni verkar ha det!", sa Kajsa och grät med ögonen. "Det brukar ju aldrig hända något spännande på julafton annars." Hon tog fram magen och la ut den på soffan. Sen dukade hon upp alla världens godsaker som träd, snor och kakor.

Kommentarer
Postat av: Zäta

haha snygg bild :D

2008-11-24 @ 20:29:02
URL: http://www.metrobloggen.se/Mikaelaz
Postat av: SANNA

Kvällens fråga:

Vilken är din favorit serie?:)

Kolla min blogg för att se vad jag tycker!

2008-11-24 @ 22:53:06
URL: http://sannariekkola.blogg.se/
Postat av: Kajsa

DET VAR DEN FULASTE BILDEN JAG SETT.

och vad har du nu läst, eller drömt kanske? hahha

2008-11-26 @ 19:53:57
Postat av: Johanna

Kajsa: MEN DEN ÄR JU JÄTTESÖT JU!!!

haha, jag tyckte det var askul! det var nåt sånt där "fyll-i-med-egna-ord-och-gör-din-egen-historia-grej" typ, julia gjorde den på mig! "hon tog fram magen och la ut den på soffan", vi fick oss ett ganska gott skratt där :D

2008-11-26 @ 22:51:57
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: Julia

MiN SAGA! och dina ord :P

den äger iaf :P

2008-11-27 @ 19:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0