för jag vill vara med dig

.. det finns ingen annan för mig, för jag vill vara med dig, lova att du aldrig lämnar mig
alltså jag har så himla många bra låtar på datorn. tack tove för den låten :]

idag när jag skulle duscha, tänkte jag duscha med öppen dörr bara för att. jag var ju ensam hemma och jag ville höra musiken jag hade på utanför. sen kunde jag inte sluta tänka på att nån kanske skulle knacka på (vilket jag inte skulle höra), gå in i huset, höra musiken uppe, gå upp och ja.. så det slutade med att jag låste dörren.

och jag har tänkt på den där frågan, "vad gör du när du är ensam hemma?"
om det är nåt speciellt liksom. typ:
göra sånadär lagomt roliga saker som man kan göra när man är ensam hemma.
sätta på jättehög musik och sjunga och skrika och fula sig nå enormt i typ tights och bh.
sådär så att förbipasserande tittar in genom fönstrena för de hör konstiga ljud och kanske ser nån varelse som flyger förbi då och då.

gör inte alla det?
eller inte jag förstås. jag brukar väl oftast sätta mig och läsa nån rolig bok. ehe

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hmm, jag brukar faktiskt duscha och kissa med öppen dörr vid såna där tillfällen, dessutom sitta på köksbordet och sjunga (utan bakgrundskomp). Sen händer det att jag ligger i sängen och läser, endast för att ingen kan se hur lat jag är.

Din "banner" är jeteknepik för mig förresten!

2008-10-28 @ 16:51:38
URL: http://kejskson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kajsa: haha jamen samma här! men nu när jag hade så hög musik på också så kunde jag inte sluta tänka på att nån skulle klampa upp och se mig stå där i duschen, piiinsamt! jag läser alltid, ehe, (kanske inte :P) sjunger är nog mer vad jag gör, alldeles för mkt och högt.

min "banner"? :P

2008-10-29 @ 14:09:15
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Du får gardera dig med att låsa ytterdörren vettja, det funkar också, dock blir familjemedlemmar sura om man glömmer att låsa upp igen (tips såhär på vinterdagen)

Ja, där det ska stå johanna skarin är det bara ett bluuurr!

2008-10-31 @ 12:49:38
URL: http://kejskson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0