happynegative

andra dagen framtiden på g på cul idag.
det är rätt kul faktiskt! och jag kanske kan få ut nåt av det.
schyssta studievägledar som tar hand om oss, trevlig praktikvecka hittills!

positivt. veckan alltså!

jag är annars ganska negativ av mig. eller väldigt kanske till och med :/ är nog inget jag ska ta med i jobbansökan direkt;
"hej jag är en (väldigt?) negativ tjej på 18 jordsnurr", njaa.. men det är sant.

jag brukar oftast se saker (som nog egentligen är bra, något snällt, menat som bra) som inget speciellt, och saker som är dåliga som väldigt dåliga, och det är ju kanske inte så bra om jag tänker efter.

men ja, jag brukar ju vara glad iaf! (och det är inte bara på låtsas)
och inget negativt som inte bringar nånting positivt med sig vetja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej just det inget negativt som inte bringar något positivt med sig!:)

2008-10-21 @ 20:22:26
Postat av: Oskar

Nej just det inget negativt som inte bringar något positivt med sig:)

2008-10-21 @ 20:23:38
Postat av: Johanna

nej just det oskar :)

2008-10-21 @ 21:12:23
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: Erica Klingh

Jag hoppas då verkligen inte att du bara är 18 jordsnurr johanna ;) jorden snurrar ett varv på 24 timmar ;)

2008-10-22 @ 22:12:35
Postat av: Johanna

Erica Klingh: haha nej, men alltså, sådär skrev ju alltid alla i kp :D

2008-10-23 @ 18:19:05
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0