hur lyckas man?

alltså, nu har jag blivit en enda finnig tonåring. varför kommer det nu?
man kan väl vara lite ful och finnig på högstadiet sådär, fine! men inte nu.
jag har inte haft nå speciellt mkt finnar under mina tonår tycker jag och det har jag varit nöjd med.
men jag ville inte/hade inte räknat med att de skulle komma nu.
för på senaste tiden har jag dock blivit mer fet och finnig, liksom på hakan och även fått några finnar på kinderna då och då vilket jag gillar allra minst. och NU har jag två finnar i näsan, en i vardera näsborre. och också en inombordsfinne strax under munnen som man mår illa av om man trycker på den.
syns ju inte, men pain!!

snälla ta bort dem!

idag har förövrigt varit en väldigt lång och tråkig dag.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Som sagt du har varit 12 fram till nu, därför har du inte haft några finnar :P

2008-10-26 @ 23:25:25
Postat av: Johanna

Oskar: Va? 12? när tusan hann jag med att fylla det? jag är bara 10 ju.

2008-10-27 @ 08:58:42
URL: http://jskarin.blogg.se.
Postat av: Oskar

Ja visst ja jag tog fel! my bad!

2008-10-27 @ 13:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0