if you wanna be my lover

värsta oaktiv vid datorn. hmmmmmmmmm
det har sina anledningar.
har inte hunnit helt enkelt.
idag var det IIK:s medlemsfest (tror jag det kallas) på jernet här i igge.
först lekar på gympasalen (självklart vann mitt lag) bl.a skulle vi göra en skulptur/konstverk bestående av margarin, leverpastej, kaviar och hundmat. vi gjorde en jättesmarrig tårta. MUMS! (och man måsta använda händerna) men det var kul ändå!
sen blev det jernet. mat, priser, och det blev dans också minsann.

och jag fick en skiva av carro så nu har jag en jättebra skiva i bilen, så den som vill åka med mig säger tjing! spice girls och fina grejer, det ni!

Riktigt rolig kväll måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

tjing

2008-10-26 @ 20:22:09
URL: http://kejskson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0