men älskling

"vad fint det var i onsdags när ni spelade och du sjöng en massa fina låtar" 
(lägger sina händer på mina kinder)
förstår ni varför jag tycker om min bror så mycket?
ja, letar man efter uppskattning så finns det gott om det i honom. mina ögon blev alldeles tåriga.
(nej, han har inget hum om dagar eller så och alldeles nyss tyckte han "åh, vilken bra musik!" om den plinkande musiken på mitt ålderdomliga gameboyspel, ni kan ju bara tänka er hur bra det var, så musiksmaken kanske inte är den bästa, men det spelar mindre roll)


väntar du på nån eller vill du bli min?
ja, skulle jag kunna gifta mig med min bror (hur knäppt det än låter) så skulle jag göra det.

förresten, hur kul vore det inte om alla satt i sånahär bakåtvända stolar (som barn sitter i) i bilen?
jag kan bara tänka mig bussturerna :D haha!
trots den trötthet och det där i mitt huvud (efter toves smarta tänk) som utbröt i jättejättegarv så lyckades vi ta oss hem från delsbo välbehållna igår. bragd!
kunde ju ha slutat i diket menar jag.


Kommentarer
Postat av: Tove

haha, ja :D dom blev rätt så goda, inget slår väl såna som man köper kanske, men det duger :] har ett lagr "okokade" i frysen så det är bara att komma :D

2008-10-20 @ 08:05:58
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0