no regrets no regrets


och snart är det måndag
wiiie! bästa redovisningen kommer det bli, ehe. S club 7 släng er i väggen :]

idag har det varit väldigt lugnt.
mamma hade gjort nå degigt grejs till mat som smaka pizza (Y)
jag som typ suktat efter pizza hela helgen känns det som så det var ju two thumbs up.
praktiskt taget halvsovit mig igenom dagen, samt kollat på repriser och ensam mamma söker.
alltså, som en helt vanlig söndag ungefär.

Bra helg(!)
måste jag säga. Trevligt sällskap och mycket god mat och lite (mycket) fett ,
fulländad helt enkelt :) redo för måndag..

Kommentarer
Postat av: majzy

snygg tjej du är du måste jag säga!

2008-10-13 @ 16:49:14
Postat av: Johanna

ååh, vad snäll du är! tack majzy! detsamma :)

längtar till fredag nu (igen) :D

2008-10-13 @ 18:13:24
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: CoolaHanna_90girl

men pungråtta.

Du har ett sådant speciellt utseénde.

vackersomendag. Hujeda mig.

En dag skall jag nog allt fota dig :D

2008-10-23 @ 22:09:42
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0