picknick


"åh, en ängel"


dellen


"ängeln" frös litegrann.


ful bild som visar hur mkt det blåste


loverboy <3


fina systrar


en s.k cooling i ett träd som tar sig om huvudet pga grenanfall.


johanna min gudinna, du väckte mina sinnen, du kom likt en ängel, ner från himlen. du fick mig att förstå vad kärleken innebar, du visa mig att livet har sina ljusa dar. jag var förälskad för första gången i mitt liv, jag kände mig redo för att ta ett stort kliv. första kyssen kom och vi blev tillsammans, det kändes som att du och jag var gjorda för varandra..

jag hoppas du förstår att du är allt i mitt liv, jag ger dig mitt hjärta, jag ger dig all min tid. du är och förblir världens finaste tjej, allt jag ville säga va "jag älskar dig"

johanna, du är min kärlek, jag älskar dig för all evighet, stunderna tillsammans med dig, har betytt allting för mig.
johanna du är min kärlek, jag älskar dig för all evighee-EEEEEEEEEE-eee-e-e-e-e-et

"kärlek till johanna" (inte hela, men små snuttar) så himla fin! undrar vem som skrivit den till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0