simply the best

alltså, om typ en dag är det lov och det känns helt toppen!
imorgon ska kajsa och jag ha mysfredag med att toppa och bottna idolerna och så :) och storasysteryster kommer hem också!!

samtidigt måste jag säga att det känns lite tråkigt att praktiken ska sluta nu.
hanna och maggi (vägledarna på cul) har gjort ett stort intryck faktiskt. på så kort tid.
jättetrevliga och roliga och de verkar vara superduktiga vägledare. de har verkligen hittat rätt i sitt jobb. och de har fixat och donat och ordnat roliga saker till oss. gett oss frukt (SATSUMAS :DDD) och godis :D
jag såg inte så värst mkt framemot praktiken. gillar inte det, och jag visste inte vart jag skulle vara och jag kunde bli utan studiebidrag och hejåhå, men sen ordnade det sig och vi (jag, tove och linn) fick vara på framtiden på g på cul. (inte bara vi, typ 10 till också, men de hade redan fixat innan) och allt blev ju toppen!
jag har haft jättekul verkligen. och jag kommer nog ha nytta av allt som de sagt. vi har varit på jättebra studiebesök här och där och till och med god mat har det varit.
(förstår dock att alla bromanelever har saknat min glada nuna på skolan, men det är bara att bita i det sura äpplet, vecka 45 är ju jag tillbaka) (Y)

det har helt enkelt varit en helt suverän vecka, kunde inte slutat så mkt bättre innan lovet tycker jag!
wiie!
(dagens titel är till tove,hihihhähähä :* you know...)

Kommentarer
Postat av: Tove

ååååå, en titel till MIG :D TACK :*

jag har bara fina minnen av den låten, haha

2008-10-23 @ 22:51:30
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Johanna

OFC till DIG :D hihi! varsågod :*

jamen det var väl det jag tyckte! ;) och det är ju en ganska fin titel också om man inte bara tänker på dina minnen :D haha!

2008-10-23 @ 23:03:20
URL: http://jskarin.blogg.se/
Postat av: Ballbrud_40bast.

DU, JAG, LOW & TOVE skall starta en "äälska´satsumaser-klubb" :)

2008-10-23 @ 23:21:59
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0