jag förstår och inte

jag kommer inte älska dig för resten av livet
vill inte leva med tungan hängandes utanför och tycka synd om mig själv
det gör inte ont
hon har skeva framtänder och hon går som en studsande boll
hennes ögon svänger åt olika håll
någon dag är jag din jakttrofé som du övergav
men jag går inte isär när jag går med dig
du är det finaste jag vet
vi är inte såna som i slutet får varann
det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
jag har inga starka armar att bära dig på, jag är inte mycket att titta på
du kanske tycker jag verkar borta i tankar, det kanske stämmer
vad jag bryr mig om nu är att se dig gråta
är du också själv? vad gör du ikväll?
varför måste vi döda varandra?
varför måste vi såra varandra?

idag har jag tränat till håkan. blev lite mysigt.
och kommit på vad som verkligen betyder nåt.
och jag kan nog förknippa varje låt, varje rad, med nåt.
12 november kommer bli stort! (och det får nog "ersätta" 18 september lite. kan inte sluta tänka på varför jag inte köpte biljett till coldplay, blir lite arg på mig. men men, får se framemot håkan nu iaf!)
och jag kommer ha bra sällis! pricken över i:t.

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Tack så jätte mycket! Gud vad glad jag blir :D

2008-10-30 @ 19:42:54
URL: http://saraborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0