bajskorv

idag har jag tagit i bajs(!!!), eller rättare sagt fått det på händerna. människobajs. lillebrorbajs.
bajs har väl aldrig varit en favorit precis och nu kom det på mina egna händer.
jag trodde nästan att jag skulle spy, kväljdes som bara den.
ja, och det var dagens stora händelse och det var bland det äckligaste jag varit med om, hur töntigt det än låter, men bajs liksom.
bajs är äckligt! och det luktade förskräckligt

kan ju även berätta att det inte var hela händelsen heller så det var mer än så.
usch, det var hemskt!
bajs överallt! hejåhå

och så var samhällslektionen inställd imorse (fick vi veta när vi kom till skolan)
sen gick det jättedåligt på ensemblen idag också. bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Erica

UUUHG! :o hur kom det sig att du fick det på händerna?! ;o

2008-09-25 @ 22:58:29
Postat av: Beundraren

Nej snälla!.. hoppa över å berätta om hur de gick till =).



ses imorgon!

2008-09-25 @ 23:35:21
Postat av: Johanna

Erica och Beundraren: Ni vill inte veta hur det gick till :P men jag är nästan stolt över mig själv faktiskt, fast på ett äckligt sätt eller hur jag ska säga! haha :D

2008-09-26 @ 21:13:20
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0