förnekelse

jag vet inte om det är det jag håller på med hela tiden.
ibland känns nog saker lite lättare i "den världen".

och oftast känner jag mig nöjd, men ändå när jag tänker på att jag känner mig nöjd är allt bara fel, då är det som att det är fake.
typ förnekelse, men allt kan ju inte vara det?

och att jag skulle vara jag bara för att jag ser ut som jag gör nu, det stämmer bara litegrann. alla vet väl att jag ser ut såhär för så är det typ, och om jag var smalare skulle det vara "konstigt" ungefär, men jag har aldrig trivts med mig själv som jag är, varför ska jag då vara större än vad jag vill? det är ju typ endast för att jag inte vet hur jag blir mindre. (utan att svälta mig själv)

och jobbigt att man ska behöva orka bry sig om utseendet, och jobbigt att kl är 00.47, hela det här blev jobbigt.
men det var inte sista avsnitten på sex and the city i alla fall, vilket inte är jobbigt,
men godnatt nu!

jag förstår mig inte riktigt på mig själv, det är ingen förnekelse i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0