kom ska jag kasta koskit på dig

idag började jag halv 3. imorgon börjar jag 1. ska väl inte klaga egentligen, men ganska ovärt känns det
och jag blir en massa slöööööööööööööö.

jag var ändå på skolan kl 11. vaknade vid 9 och det var för tråkigt hemma. känner på mig att det blir ungefär samma visa imorgon.

och om ca 20 min ska jag se de två sista avsnitten av sex and the city, och efter det så ska jag och tove (nån dag framöver) mysa till det och titta på filmen. sen kommer jag gråta. då är allt slut! då kommer jag måsta köpa boxarna bara för att!! och ha flera maraton. (synd att man inte är så tät bara)

och idag fick jag papprena från vägverket (intressant, yes) så nu måste jag typ åka på coop och knäppa ett äckligt kort på mig som jag ska ha på körkortet (vilket väl räcker i 10 år?). alltid lika kul att gå och dras med ett kort man inte gillar i 10 år :) (men jag hoppas att jag inte behöver visa det så mkt)

jaja, mitt liv är trist, men mitt liv är bra, det har jag kommit fram till.
jag ska försöka att inte förstöra det nu bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0