jättebäbis

idag har jag varit på helkroppsmassage, helt otroligt skönt! och dessutom helt gratis, kunde inte bli så mycket bättre. även om det lätt hade varit värt en slant, men gratis är ju gott! helst när man är fattig.

snart sticker jag till småland förresten.

och jag måste bestämma studentplakatsbild, men det har jag nog gjort nu faktiskt! har hittat en som jag tycker speglar känslan man ska ha (som jag förhoppningsvis har, som jag åtminstone kommer känna, även om det är andra känslor inblandade) på studentdagen och så som jag oftast brukar känna. (det är inte den här bilden) sluttjatad om det!


nu ska jättebäbisen sova, tlöttel, gaga.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

åh jag vill bara lyfta upp dig i knät och pussa sönder dig. Så oerhört söt bebis!!!

2009-04-15 @ 11:11:35
URL: http://kejsa.bloggsida.se
Postat av: Johanna

Kajsa: haha :D vad bra! men det får du gärna göra nu också ;] jag är nog ungefär lika mjuk och god åtminstone.

2009-04-15 @ 14:57:58
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0