he-he-he-helg


allt jag inte vill göra/vara bra på är jag tydligen duktig på (och tvärtom). jag var minsann en hejare på att byta däck(eller hjul som pappa säger). i början kände jag mig som en riktig tjejtjej. det var skitigt, allt var jobbigt, hade ett väldans sjå med att få bort fälgarna(dålig teknik och styrka), fick ont i rygg, ben och armar och överallt och toppade nog pernilla wahlgrens fyrstrukna ciss när de äckliga gråsuggorna visade sig. men sen gick det bra! jag "karlade till mig" och pappsen blev nöjd.

nog inget jag skulle jobba med kanske, men nu kan jag kruxet iaf!
nu är jag en komplett bilförare, hähä


Kommentarer
Postat av: Kajsabajsa

Men hallå. det är ju typ bara bilmekaniker som det går bra för nu!!

2009-04-26 @ 18:38:13
URL: http://kejsa.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0