GOTT NYTT 2010


vad lycklig mamma och pappa måste vara som fått åtminstone två såhär fina barn. underbart!

jag är dålig på att skriva här nu känner jag, men just nu står livet ganska still.
jag har haft en bra jul, lugn och fin. men varken julafton kändes på riktigt och inte att det är nyårsafton idag heller. vet inte ens vad som händer ikväll, men jag tar det väl som det kommer antar jag. jag hoppas "ni" haft ett bra år och att det nya lever upp till förväntningarna. jag har väldigt höga förhoppningar iaf känner jag, när det här året bara flög förbi i raketfart och aldrig riktigt lämnade nåt bra avtryck. men 2009 har haft sina guldklimpar med student(och resa), några härliga sommarveckor, jobb och lucia. men nu hejar jag fram 2010! Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0