roar mig med bubblez ikväll

den här dagen blev mer värdelös än vad jag anade till och med, men löste ett korsord iaf (med hjälp av hannes, iréne och tove) och jag ska bli expert på det, en riktig korsordsnörd. plugga in alla såna där "korsordsklassiker" och sen kommer allt gå vägen med min smarthet.

idag har min mamma flygit iväg till gotland för att fira mormors 85-årsdag som är på ingång. hon ska vara borta tills på måndag och det känns konstigt på något sätt. och vad tusan ska jag leva på de här dagarna?
och det går magsjuka på martins dagis, där jag har varit idag!! skulle ju bara vara pricken över i:t om man åkte på det.

men imorn, då slutar i-valet! wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0