stunder då tiden står stilla



idag tog jag på mig (julias) myskofta, min bästaste sjal och mitt halvmuntra humör och gick ut på en liten kvällspromenad. solen värmde skönt på ankarmon och det var fint. sen gick jag vidare mot movallen och träffade på oskar och kollade på fotboll en stund. det var trevligt!

vid 00.30 ungefär, bestämde jag mig för att jag skulle vara vaken fram till ally mcbeal 02.30, (tog ju en evighet) nu är det 4 minuter kvar men jag orkar verkligen inte. det får bli en annan dag. jag kan behöva sömnen. och jag ska vara frisk som en nötkärna imorgon och spela match tänkte jag!! så godnatt!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag vill bara säga desamma.

Och att jag tycker att du är grymtfin.

:)

Ha en bra sommar din sköna!

Pusskram

2009-06-18 @ 15:23:51
URL: http://deelilah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0