I'm still me


inatt sov jag 11 ½ timme. jag blev lite förvånad när jag tittade på klockan och kom på hur länge jag hade sovit, men jag tror jag behövde det. trots all sömn känner jag mig ganska utmattad och mörbultad. det är som upplagt för mer träning (kanske en gnutta ironi) men efter ikväll tänkte jag ta sportlov - sport, alltså lov.
och nåt som är skönt med lov är att man kan återuppta saker som man gillade så mycket och som man inte kommer ihåg varför eller när eller att man ens slutat med det.

man växer ju ifrån saker helt klart men det är skillnad. man får inte tappa bort sig själv.

Kommentarer
Postat av: Tove

ja precis, ooom det skulle bli dåligt ;) tappa håret eller nåt annat skojigt! ja, det var verkligen på tiden! ja det ska jag göra, det blev finemang! är det slingor du ska göra eller "riktig" hårfärgning?

2009-03-02 @ 20:45:07
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Tove

nej precis, inte förrän efteråt :P men vi klarar det, mitt sitter i alla fall kvar som det ska än så länge! ja, men det gjorde jag med och det kändes som en lagom start. inte världens kontrast och inte randigt, utan bara lite uppfräschning ;)

2009-03-03 @ 02:00:59
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0