"allmänt"


foto: Martin Skarin 3 år. (tror att det är en hand faktiskt)

nya converse (äntligen!), ett par jeans, två klänningar.
jag hittade 200 kr i min jacka igår och blev mäkta glad. och jag skulle ju ändå till sundsvall och jag hade 700 sen jag fyllde år. bäst att passa på! och nya converse har jag velat haft men gått och dragit på så länge, men nu känns det bra. ska pussa de godnatt snart!

jag ska gå och sova minsann, jag börjar bli gammal. jag orkar inte sitta uppe lika länge bara för att längre, mina ögon åker i kors vid 12-slaget så hag ibte kan de vas jag skiver längre. tur att jag är ganska bra på att skriva utan att se så jag kan avsluta det här läsligt.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0