ho ho ho hotta brudar


Nu har det varit ett enda stort problem med den här rhodos-resan i några dagar, nu är det äntligen över och det känns så skönt! nu ska vi bara komma oss iväg med alla som det var tänkt och det ska bli så kul.

de här resterande skoldagarna känns så fruktansvärt onödiga så jag vet inte vad. Idag var jag på skolan och vände, kändes nådigt onödigt, men men.

nu är det grand finale som gäller, samtidigt som jag har lite saker kvar att göra, jag bara håller tummarna för att jag hinner med allt. men nog ska väl allt lösa sig tillslut!

och GRATTIS mamma på födelsedagen! Du är bäst, det vet du! PUSS<3

Kommentarer
Postat av: tove

nu jeklar! och haha, jag hatar min frilla på den här bilden :D

2009-05-27 @ 00:17:30
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: Johanna

tove: ehe, vi är ju asheta! (man ser ju ner till min magsäck också så) vi kommer bli eftertraktade på rhodos ;)

2009-05-27 @ 00:21:02
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0