rep träning ont i låret sol paintball grillning godis lekar kortspel övernattning SKRATT

alltså, vad glad jag känner mig nu ändå! den här helgen blev så fruktansvärt bra!
trots att jag syndat med både pizza och godis så unnar jag mig det och det känns även bra, för jag har faktiskt haft skitkul!

fredagen var ju inte helt hemsk med rep hela dagen, blev ju ganska roligt, sen iväg på träning. sen väntade ett träningsläger i lilla igge, med övernattning i snuskiga sängar vilket inte lät som nånting särskilt lockande om man jämför med t.ex. min säng som var ca 500 m bort, men ack vad fel ändå, hade inte blivit samma sak hemifrån.

Tack för helgen alla mina härliga lagkamrater och tränare/ledare i Iggesunds IK!
You're awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0