jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans

jag skulle bara vilja skrika ut allt det jag har inom mig nu, men det tar för mycket kraft.
samtidigt tar det så mycket kraft att ha det kvar, men jag orkar helt enkelt inte ta itu med saker riktigt ordentligt ännu. jag är nöjd att jag åtminstone har ett jobb i någon månad till iaf, och att jag i genomsmitt gått över 10000 steg denna vecka. även idag när jag helst av allt inte ens ville gå 1000.

vet inte riktigt hur jag ska sammanfatta helgen, men den var minsann händelserik ändå. och både bra och dåligt! skönt att kajsa varit hemma. alltid lika skönt! och jag är glad över att linn fortfarande finns kvar "här hemma".

nu säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0