sail away with me


bra tisdag! NU, ugly betty! wohoo

Kommentarer
Postat av: tove

ja, det är ju skönt eftersom man vet hur allting är och så! ja det tycker jag xB lön är i alla fall inte så dumt, jag får nog min på fredag också så det ska bli skönt :D:D:D vad ska du göra för pengarna? fezta? xB

2009-10-20 @ 23:20:51
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: tove

det är ju det man får testa ffs xB haha :D ja men nu kommer det ju ny! spara är bra, men lite måste man få roa sig med också såklart :D jag vet faktiskt inte, skulle ha fått 650CHF om jag jobbat hela månaden men nu blir det ju minus en vecka, men runt 3000 nånting kanske! får återkomma med det svaret efter lördag! ;) jag ska ju åka hem på lördag i alla fall, eller hem blir det ju inte, men härifrån :D men jag ska försöka att hålla hårt i pengarna, det mesta går åt direkt till flygbiljetter till london nu och julbiljetterna senare. jag har inte feztat något här nere, men det blir nog nästa helg i englandet! :B lagfest låter inte dumt, ska ni ut också? :D

2009-10-21 @ 19:48:51
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0