svinvaccin

tog alltså svinsprutan igår. hade/har ont i armen, men har väl känt värre. och jag mådde bra igår ända fram tills att jag skulle gå och lägga mig i princip. vid ett-tiden fick jag världens frossa (eller något liknande), hackade tänder så jag trodde de skulle gå sönder. la mig i sängen med kläderna på och somnade som tur var väldigt fort.

idag är jag trött och hängig och är en johanna utan matlust. knepigt. och här ska det bli kalas. blir nog inte så mycket tårta. men har ju mått värre om jag säger så. ingen "dödssjuka" direkt, som man hört det ryktas om. och nu vet jag kanske hur dåligt (till en början) jag skulle må om jag fick svinsjukan på riktigt så, förhoppningsvis värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0