njuter till fullo


(mitt nya fritidsintresse)

fortfarande lite dödsläge här, men när jag väl sitter vid datorn kollar jag typ facebook. har ju inte så långa stunder alltid som sagt, men jag gör mitt bästa. tur jag inte gör så många besvikna iaf. 

nu har jag haft mina två första semesterdagar iaf och det är underbart! hängt på stranden båda dagarna, hade en jättekul helg också innan det så det har bara börjat bra. har inte varit så glad idag dock, men det kan vi ta en annan gång. jag och tovelitove(.blogg.se) drar förövrigt till gotland om mindre än två veckor. ska bli så himla härligt!

Kommentarer
Postat av: tove

jippiii! det mesta är riktigt bra nu faktiskt B-)

2010-07-13 @ 21:28:27
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0