lugnet efter stormen


nu är det helg igen. måste erkänna att det känns väldigt skönt. haft en liten svacka i min "feel-good-period" nu de senaste dagarna. men det har mest berott på att jag varit lite krasslig. men jag är på rätt väg idag känns det som. och nu ska det bli skönt att bara få ha det skönt och slappna av, och hoppas på lika fint väder som vi för mestadels haft hela veckan. underbart!

har börjat få saker att se framemot även, har saker flera veckor framåt, och det känns väldigt kul!
(dock kommer jag inte få min kamera. ett stort minus. men jag ska hitta en annan!)

ha det gott i helgen för det tänker jag!

Kommentarer
Postat av: tove

w0000t, varför inte? :( en vecka i maj har du att se framemot också, njinji!

2010-03-12 @ 21:55:08
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0