här var det dålig uppdatering

I am a busy woman. önskar jag kunde filma mina extremt spännande dagar och lägga upp här på bloggen. tror alla skulle uppskatta det.. kanske.. inte. men hade iaf en skitrolig vecka förra veckan. alla dagar var bra!

måndag: lugn måndag, med träning på kvällen bara. tisdag: full fart! negerbollens dag, jag tove och sara firade för fullt. var även på konsert och en hetsig biltur! onsdag: jobb, sen tåg mot uppsala och kajsa. superskoj! torsdag: slöa i uppsala. fredag: stockholm, knäppte kort på "the studio" och var lite sådär coola. på kvällen tog jag färjan till gotland och visby. lördag: firade morfars 90-årsdag! söndag: upp 05.30, åkte ifrån gotland och hemma ca 16.00.

full fart hela långhelgen och det har varit underbart kul! kunde tyvärr inte vara med och fira min favoritlimpa som fyllde 20, men annars var det tip top, 5 av 5 toasters! jag är glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0