aktivitetsdag

sitter i mitt flogstahak och har det gött! har varit på bio ikväll. det var trevligt! precis ätit världens godaste macka. och idag fick vi kycklingsallad på skolan efter vi gjort massa uppgifter inne i skogen. typ det godaste jag ätit. var så himla hungrig och gratis är ju gott! fick även med mig en hem så nu har jag mat för imorgon. jippi! (det värsta med att bo själv, maten, och handlingen förstås). går 8-17 imorn. inte humant alls om ni frågar mig! allra helst inte på en fredag, men men.

nu ska jag leta mig ur haket och dra till 21:an! :) kajsa bjuder på snoppkaka!

Kommentarer
Postat av: tove

det ÄR faktiskt det jobbiga, nästan det enda jobbiga jag har kommit på hittills. fast när man väl är i affären är det lite kul. tråkigt att betala däremot. och att gå dit :B

2010-09-02 @ 23:41:44
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0